FAQ

Hieronder vindt u enkele veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Stuur ons gewoon een bericht!
 

Als ik bel krijg ik soms het Climpex antwoordapparaat

Dat klopt. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 9 en 17 uur, na deze tijdstippen en in het weekend  is standaard ons antwoordapparaat geactiveerd.

Alle boodschappen wordt altijd gehoord en zo nodig en gewenst altijd beantwoord.

Kan ik een container volmelding doen op het antwoordapparaat?

Ja hoor dit kan,  uw volmelding wordt altijd gehoord. Niet altijd wordt er teruggebeld, maar we volgen uw bericht op zodat de container tijdig wordt geleegd.

Ik heb iets in de textielcontainer gedaan wat er niet in hoort, wat nu?

U kunt direct bellen met nummer 06-48584482

Ik heb een noodoproep, waar kan ik terecht?

U kunt direct met Climpex bellen nummer 06-48584482

Indien er sprake is van een (levens)bedreigende situatie of een ander noodgeval, dan kunt u direct de algemene hulpdiensten bellen nummer 112

Kan en mag ik vragen wat er gebeurd met mijn gedoneerde textiel?

Uiteraard, we leggen u graag uit wat er mee gebeurd en waar het naartoe gaat

Kan ik zelf bepalen naar welk goed doel de opbrengst van mijn kleding naartoe gaat?

Ja hoor dat kan. Betrokkenheid bij specifieke goede doelen respecteren wij en stellen we zeer op prijs. Wij garanderen dit ook. U kunt hiervoor contact opnemen met onze medewerkers op kantoor.

We hebben veel zakken gevuld met kleding klaar staan, komen jullie deze ook ophalen?

Jazeker is dit mogelijk in bepaalde gevallen. Indien er een inzamelcontainer dicht bij u in de buurt staat vragen we uw medewerking om de zakken daar te doneren. 

Is er sprake van overlijden of een beperking die u fysiek hindert, dan komen we u uiteraard helpen met ophalen.  

We kunnen ons goed voorstellen dat kleding van dierbaren in een container doen, gevoelig ligt.

U kunt bellen met nummer 079-3620562